26 października 2015

POWER OF MAKE-UP

POWER OF MAKE-UP

Zapraszam Was na moją transformację - makijaż na pół twarzy!


Nie, nie wpadłam sama, aby zrobić makijaż na pół twarzy! Przecież należy pokazywać się z najlepszej strony - tak zawsze myślałam. Do zabawy zaprosiła mnie Weronika - Vera Valentina, której adres bloga możecie znaleźć tu. Serdecznie zapraszam Was na jej rozwijającego się bloga. Jak to napisała: "byłabym niesamowicie szczęśliwa, gdybym dołączyła do tej zabawy". Dziękuję Ci kochana za zaproszenie, do którego na początku niechętnie podeszłam. Skoro jednak post ten uszczęśliwi Cię... ja będę tym bardziej szczęśliwa, że mogłam komuś sprawić radość.

Makijaż uwielbiam! Sama czynność relaksuje mnie, sprawia, że uśmiecham się do lustra. Niesamowite jest to, jak proste jest przeistoczenie się w "lepszą wersję samej siebie". Czasem dziwię się, że kobiety rezygnują z tej niezawodnej metody podnoszenia pewności siebie. Każdy oczywiście ma do tego prawo. Ja jednak świadomie sięgam po narzędzie jakim jest makijaż do polepszania swojego  nastroju. Mój mąż zdecydowanie częściej zatrzymuje na mnie wzrok, gdy mam go na sobie, zresztą nie tylko on :)!

Ostatnio dużo rzadziej się maluję, dlatego że sporą część swojego czasu spędzam w domu. W nim zdecydowanie najlepiej czuję się bez krzty makijażu z wysoko upiętymi włosami na głowie. Przyznam jednak, że bardzo brakuje mi tej czynności!

POWER OF MAKE-UP

Jak Wam się podoba moja transformacja? Chyba nie jest najgorzej, prawda :)? 

Zapraszam wszystkich chętnych do udziału w  tej zabawy! Pokaż mi swoją transformację :).



118 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż :) Ja mam krzywą gębę to bym pewnie wyglądała dziwacznie :P
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :* Bez przesady, wszystkie jesteśmy piękne :D

      Usuń
  2. Lubię takie porównania i transformacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądasz również bez makijażu
    ale fajnie zobaczyć takie prównainie

    OdpowiedzUsuń
  4. akurat u Ciebie, wersja bez makijażu jak i z makijażem wygląda rewelacyjnie i ślicznie się prezentujesz :) a porównanie świetne :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że tak uważasz. Jestem bardzo krytyczna w stosunku do siebie. Buziaki kochana :*

      Usuń
  5. Wyglądasz pięknie bez makijażu ale także w nim :) Jestem tu pierwszy raz, ale takie wpisy widziałam już wcześniej i to świetny sposób na zauważenie w sobie pozytywnych cech, oraz tego, że makijaz nie jest najważniejszy, ale jest fajnym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! Makijaż to tylko dodatek - nie zmieni tego jacy jesteśmy wewnątrz. Zapraszam częściej :*

      Usuń
    2. Zgadzam się w 100%!:)

      Usuń
  6. Od dwóch tygodni planuje taki wpis i się zebrać nie mogę :D ale jak zapraszasz do zabawy to może się w końcu w sobie zbiorę ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. This is incredible!! Great post!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedziałam, że jesteś piękna w makijażu, a teraz wiem, że rownież pod nim kryje się śliczna istotka :) Buziaki :*
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś z natury piękną dziewczyną, makijaż to tylko ozdoba. Gdybym ja pomalowała twarz w połowie mogłabym straszyć na Halloween ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż ładny, ale bez niego też Ci ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Chyba zacznę częściej chodzić bez makijażu :D :*

      Usuń
  12. Zazdroszczę urody :) Niestety nie każda z nas kobiet ma to szczęście i wygląda tak samo pięknie z makijażem jak i bez

    OdpowiedzUsuń
  13. Cera jak marzenie <3 !!! Makijaż piękny ale ta - natura sama w sobie robi już wielkie wrażenie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cera jak marzenie? To mnie rozśmieszyłaś :) Haha :D Buziaki kochana :*

      Usuń
  14. Ja też się nie maluję siedząc w domu tylko do pracy. Fajny post widać tą moc :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dla mnie jesteś śliczna bez makijażu, ale rzeczywiście bardzo umiejętnie potrafisz podkreślić swoje atuty

    OdpowiedzUsuń
  16. Kreska i podkreślone rzęski dodają Ci uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, wiele zmieniają, ale jednak najważniejszy jest podkład i korektor pod oczy.

      Usuń
  17. Masz bardzo ładną cerę, dlatego równie ładnie wyglądasz bez makijażu jak i w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nawet w nie umalowanej połowie jesteś piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  19. bez makijażu też wyglądasz super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, i z makijażem i bez :) Ja też lubię się malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że potrafisz ładnie podkreślić swoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie w obydwu wariantach :) fajny tag, może kiedyś i ja się na na niego odważę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie :) i z i bez jest ślicznie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cóż mogę powiedzieć i z makijażem i bez wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. To tylko resztki po Bodetko Lash :). Wcześniej było ich znacznie więcej.

      Usuń
  26. Bardzo ładnie przede wszystkim dlatego że nie przeobrażasz swojej twarzy tak bardzo, a jedynie podkreślasz makijażem swoje atuty :) Oj ja też jak się przyłożę do makijażu imi wyjdzie naprawdę łądnie to od razu pewność siebie skacze w górę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I love this makeup. Looks pretty and natural.
    would you like to follow each other? Let me know if you follow me and i will follow you back.
    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  28. w makijażu czy bez wyglądasz pięknie! ja mam podobnie jak Ty, uwielbiam się malować - wtedy czuję się pewna siebie i mam o wiele lepszy humor :) a w domu najchętniej siedzę bez makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Very pretty pictures, such a cute idea =) Amazing post!

    Love, Héloise
    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  30. Łał ale zmiana, ale i tak jesteś naturalnie piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyszło ślicznie, a i dziś powinno być "kochany" pod naszym postem :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo odważny post i jednocześnie bardzo udany :)
    Moim zdaniem jednak naturalnie i tak jesteś piękna i znając moje lenistwo - będąc na Twoim miejscu nie malowałabym się nawet poza domem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomadka ma ładny odcień. :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Skojarzyło mi się z tą reklamą nivea;)

    OdpowiedzUsuń
  35. łoł bez makijażu też Ci ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Efekt nieziemski, super że pokazałaś takie porównanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz śliczną urodę, w sumie to wcale nie musisz się malować, by wyglądać pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie że dodałaś te zdiecia widać ile makijaż może zdziałać na twarzy :D Mimo wszystko jesteś śliczna i bez makijażu pamiętaj !
    pozdrawiam cieplutko :*
    http://wybuchowa-kuchnia-karoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wcale się nie dziwie, że nie tylko mąż zwraca na Ciebie uwagę jak się umalujesz. Jesteś śliczna, jak już to chyba wielokrotnie pisałam w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Makijaż, to nasz broń kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Podziwiam wszystkie dziewczyny, które są w stanie zrobić taki post, bo ja osobiście bym się bała :D To prawda że makijaż podnosi pewność siebie, jednak gdy ma się "pewne dni w miesiącu" jedyne co mam ochotę zrobić to założyć karton na głowę haha :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed opublikowaniem tego posta miałam podobne obawy do Twoich. Cieszę się, że okazały się zupełnie mylne i niepotrzebne :)). Buziaki kochana :*.

      Usuń
  42. Odpowiedzi
    1. Często z niej rezygnuję, dlatego że jest to najbardziej czasochłonny element makijażu. Buziaki kochana :*.

      Usuń
  43. Super! Ale bez makijażu jesteś równie śliczna. Tej idealnej kreski to ja Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładnym makijaż ja tez żądło się maluje.

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo ładnie wyglądasz :) w makijażu i bez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja zdecydowanie wolę siebie w tej pierwszej wersji.

      Usuń
  46. Masz piękną twarz i w makijażu, i bez :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też jak siedzę w domu to nie chce mi się malować. Masz racje ze makijaż to potęga. Nie warto z niego rezygnować .

    OdpowiedzUsuń
  48. Bez makijażu też pięknie ;-))).

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam za to makijaż ;) jest siła choć Ty pięknie i bez niego wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Lata praktyki, kochana. Cenię sobie takie komentarze :)) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  51. Super wyszedł Ci ten polowiczny makijaż, ja nawet w domu wolę być umalowana, taka mała obsesja. Ty i tak bez makijażu wygładasz dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. zarówno jedna strona i druga prezentuje się ciekawie i pięknie :)


    http://diylaboca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. makijaż bomba, ja w domu również się raczej nie maluję, ale jak tak za długo chodzę bez to aż tęsknie za sobą z "tapetą" :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Suuuper makijaż :*
    Robisz bardzo ciekawe posty ;* Wciągły mnie !
    http://justperfectfashion.blogspot.com/2015/10/coopeation.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Makijaż jest śliczny, ale mnie podobają się obydwie połówki :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Obie wersje super;) bardzo ładny makijaż jak zawsze;) Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  57. Eeeeee! Ale i bez grama makijażu jest bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. bez make up tez slicznie wygladasz ale po zrobieniu makijazu tez jest slicznie : ) naturalnie piekna jestes !

    OdpowiedzUsuń
  59. Ślicznie wyglądasz również bez makijażu. :) :* U mnie byłaby ogromna różnica, może zdecyduję się na taką akcję. :D

    OdpowiedzUsuń
  60. I jedna i druga wersja pasują. ;] Bez makijażu dobrze, ale uważam, że warto czasami co nieco dodać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wyglądasz pięknie zarówno w makijażu, jak i bez :) Też przechodziłam przez okres, gdy głównie siedziałam w domu i rezygnowałam z noszenia makijażu, a od czasu gdy zaczęłam pracować co ranek się maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  62. masz tak śliczną buzię, że dla mnie nie ma znaczenia, cz jesteś w makijażu czy nie :P

    OdpowiedzUsuń
  63. może też spróbuję i dołączę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo ładnie wyglądasz bez makijażu! :)
    mam podobnie, też się nie maluję jak siedzę w domu, ale lubię tą czynność :D

    OdpowiedzUsuń
  65. wygladalabym jak stwor ale mimo wsyztsko akcja jest genialna ;'DDD

    OdpowiedzUsuń
  66. Muszę na sobie zrobić ten 'eksperyment' :D W pełni się zgadzam z Tobą :)
    Makijaż to taka nasza magia!
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych Twojego bloga xx

    OdpowiedzUsuń
  67. Super wpis :) Ale nawet i bez makijażu wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Różnica jest i to spora ale to chyba u każdej z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Zwróciłam uwagę na pomadkę. Idealnie dobrany odcień do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ślicznie wyglądasz również bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  71. masz tak ładną cerę, że żaden podkład nie jest Ci potrzebny:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Kochana, jaka transformacja? ! Ja nie widzę różnicy :D obie strony twarzy są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  73. zazdroszczę nieskazitelnej cery! pięknie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  74. I tak i tak ślicznie :) Ale jak to mówią : ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  75. oo jest różnica! :D ale jaką masz ładną cere :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Super pomysł na post, bo do tej pory widziałam jedynie filmiki na YT w tej tematyce:) Ja też dzięki makijażowi czuję się lepiej i pewniej, aczkolwiek Mój Ukochany nie lubi jak jestem pomalowana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój czasami mówi: "Nie chcesz zrobić oko na Maroko?". Woli mój nastrój jak mam makijaż :D

      Usuń
  77. Piękne oczka ;) ja niestety jeszcze nie jestem gotowa żeby pokazać się bez makijażu w int ;) Ale co do samego malowania na pewno będę podpatrywać i odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie najgorzej, ale wolę Cię albo całą w makijażu albo całą bez :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo ładnie wyglądasz i przed jak również po. Niesamowita precyzja wykonania. Chciałabym tak pewnie prowadzić kreskę eyelinerem jak Ty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Ciekawy pomysł. Makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad i dołączysz do listy moich obserwatorów oraz odniesiesz się do przeczytanego posta poprzez zostawienie komentarza. Odwdzięczę się tym samym!