30 października 2015

PALETA ZOEVA EN TAUPE

ZOEVA EN TAUPE Palette

Zapraszam na prezentację cieni do powiek z nowej palety - Zoeva, En Taupe!


O jakości cieni Zoeva nie trzeba wiele pisać. Wszystkie je kochamy! Jak tylko dowiedziałam się o nowej paletce - En Taupe, zapragnęłam ją mieć. Dziś jest już ze mną gotowa do współpracy!

O tym, jak ważną rzeczą jest profilowanie powieki za pomocą cieni, wspominałam już przy recenzji paletki Naturally Yours (klik), którą również pokochałam. To one wydobywają kolor naszej tęczówki, zauważalnie powiększają oko, odświeżają spojrzenie. Modyfikując dobór kolorów, każdego dnia możemy wyglądać nieco inaczej, przyciągając spojrzenia innych.

Jak poprzednie palety Zoevy, En Taupe zawiera 10 cieni: 4 matowe oraz 6 połyskujących. Większość z nich jest w zimnej tonacji. Handmade, to jedyny ciepły odcień - mój ulubiony. Jest to brzoskwioniowy odcień, który opalizuje na róż.


ZOEVA EN TAUPE Palette

ZOEVA EN TAUPE PALETTE

ZOEVA EN TAUPE PALETTE

PALETA ZOEVA EN TAUPE SWATCHES
Od lewej do prawej: Stitch by Stitch, Spun Pearl, Handmade, Sheers & Voiles, Gallery, Outline, Hour by Hour, Wrapped in Silk, Old Master, Exquisite.

Moja opinia: Paleta Zoeva, En Taupe, to kolejna udana kompozycja dziesięciu mocno napigmentowanych cieni w netralnych odcieniach, świetnie nadających się do makijażu dziennego. Szczególnie przypodobają ją sobie Panie o zimnym bądź neutralnym typie urody. Myślę, że kilka z cieni rewelacyjne podkreśli zieloną tęczówkę oka. Jestem oczarowana większością kolorów w tej palecie. Nie mogę doczekać się pierwszego makijażu z jej użyciem. Polecam ją osobom lubującym się w takiej neutralnej tonacji. 

ZOEVA EN TAUPE PALETTE
ZOEVA EN TAUPE PALETTE

Co sądzicie o nowej palecie Zoevy?

Już wkrótce zaproszę Was na makijaż wykonany tą paletką!



Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku oraz śledzenia mnie na Instagramie.


111 komentarzy:

  1. piękna jak wszystkie ich z resztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mam na nią ochotę :) Tyle, że i wykupiona i na koncie pustki :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta paletka.Kolorystycznie wpasowuje się w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :) Moim zdaniem jedna z najlepszych palet marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam wszystkich, więc nie mogę zdecydować, która jest najlepsza. Popracuję z nią trochę i dam znać, czy bardziej mi odpowiada niż Naturally Yours :))

      Usuń
    2. Mnie się podoba właśnie ta powyższa, naturally yours i smoky :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne kolory w tej paletce, znowu takie które bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kolorki ma ta paletka. ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest boska ♥ No niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ♥ Też już ją zamówiłam i nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie :) Pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna,ale w moich zbiorach jest za dużo takich kolorów :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne są te cienie, każdy kolor mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat mam zielona tęczówkę oka, więc idealnie by się u mnie sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś świetnego, na dodatek kolory idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda bardzo ciekawie, jednak nie jestem pewna czy ją kupię. Mam wiele podobnych kolorów w innych paletach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, co za dużo to niezdrowo :))

      Usuń
    2. Ale ta śliwka... taka cudna... Czekam na makeup :D

      Usuń
  15. Strasznie podoba mi się kolor cienia Exquisite *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna śliwka! Idealnie podkreśli zielone oczy :)

      Usuń
    2. Mi też mi też! Ciekawe czy można kupić tylko ten kolor :'D

      Usuń
  16. Piękne kolory. Bardzo lubię takie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym w końcu wypróbować jakaś paletkę Zoevy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. te cienie sa idealne fioletowy jest najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne kolorki i ta pigmentacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudna paletka, idealna na jesień... te kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Posiadam tę paletę i bardzo przypadła mi do gustu. Jest piękna. Do niebieskich oczu też się idealnie nadaje :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej jaka piekna ! Zoeva ma genialne te paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jej jaka piekna ! Zoeva ma genialne te paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się opakowanie, nie wiem do końca czy moje kolory ale te ciemne z pewnością :) w kolorach nazwanych taupe wyglądam tragicznie,czekam na makijaż

    OdpowiedzUsuń
  25. Przede wszystkim-design świetny! Piękne cienie, najbardziej mi się podoba ten w prawym dolnym rogu :) Super paletka , buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ich paletki są świetne :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne kolory, i do tego ta pigmentacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglada slicznie :) mysle nad pedzelkami z tej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się kolorystyka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojaa! Wszędzie ta paletka. Jest piękna. <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się zwłaszcza ten dolny rząd kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojej <3 Piękna jest <3 Pozdrawiam cieplutko :) :*

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna paletka:) nie maluję się cieniami, więc nie wiedziałabym co zrobić z taką ich ilością:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż trudno mi uwierzyć, że nie używasz cieni :P

      Usuń
  35. Jaka piekna:) I w neutralnych odcieniach, chyba dla każdego:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne kolorki ma ta paletka :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wygląda przepięknie, chociaż ja cały czas myślę o naturally yours :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Właśnie dziś miałam w planach ją zamówić, na swatchach cienie wyglądają genialnie

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwszy raz podoba mi się paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Już sam design opakowania robi oszałamiające wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, nie da się jej nie zauważyć! Ma piękne opakowanie.

      Usuń
  41. Paletka, która nie daje mi spokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  42. samo opakowanie już przyciąga uwagę,a kolorki w sam raz na jesienna porę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolory cudne! Chętnie zobaczę je na Twoich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolory jakoś do mnie nie przemawiają, ponieważ nie za korzystnie wyglądam w takich odcieniach, ale samo opakowanie wygląda świetnie! Petarda! Miłego wieczoru kochana! :*
    http://inspirationforlife.byania.pl/wpis/jesien-jest-piekna

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolorki bardzo mi się podobają, klasyczne odcienie;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolorystycznie bardzo mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne ma kolory ta paleta.

    OdpowiedzUsuń
  48. Czekam, aż będzie ponownie dostępna w minti, bo niestety nie zdążyłam wrzucić jej do koszyka:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna paleta,śliczne kolory ;) Pozdrawiamy i obserwujemy ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi te cienie bardzo się podobają, ale mam obecnie trzy duże palety i zastanawiam się czy jest sens kupować czwartą? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetnie prowadzisz bloga! :) zapraszam również do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna paleta! Kolory cieni są bardzo fajne! Sama używam podobnych. A co do samej paletki i jej opakowania to jest bardzo elegancka!
    Pozdrawiam i zapraszam Cię również do mnie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna jest ta paleta:) Cały czas zastanawiam się, czy ją sobie kupić czy nie..

    OdpowiedzUsuń
  54. Pigmentacja jest przeboska. Nie Ma co sie dziwić jak paletki w większości jakościowo są na bardzo wysokim poziomie. Odkładam na paletkę zoevy!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale ma piękne kolorki, czekam na makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Paleta cudowna! jeżeli macie ochotę zgarnąć ją w rozdaniu zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo lubię tę firmę. ;]

    OdpowiedzUsuń
  58. Ta paleta jest na mojej wish liscie :) !!

    OdpowiedzUsuń
  59. Paletka wygląda świetnie, już nie mogę się doczekać jaki makijaż nam zaprezentujesz :)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie maluję paczadełek a jak juz to mam jedną ogromną paletę z Sephory ale ta ma w sobie wszystkie moje kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne kolorki, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja chyba nie lubię zimnych tonacji w cieniach do powiek. Wynika to z mojego typu urody. Lubię cienie brzoskwiniowe i cieplejsze brązy oraz beze z połyskiem. Paleta nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  63. Widać że pigmentacja jest super ;) Osobiście bardziej podobają mi się ciepłe odcienie, złoto, brąz... Ale typ urody mam chłodny, wiec może ta paletka by mnie przekonała ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo ładne kolory i super pigmentacja:) Czekam na makijaż z niecierpliwością...
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie przepadam za paletkami, ale ta mi się podoba. Moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Idealne kolory! ;) Aż czasami żałuję że nie używam cieni..
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Nigdy nie miałam, ale prezentują się faktycznie - cudownie! :) Super blog. Dodaję do obserwowanych! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale ładny design tej paletki, no i przede wszystkim piękne kolory cieni! Do mojej zielonej tęczówki, tak jak wspomniałaś, idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Kupiłabym dla samych fioletów! Piękna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo delikatne kolory, może skusze się na nią jak będzie znów dostępna na minti :) narazie cieszę się swoją pierwszą paletką z Zoevy - Cocoa Blend :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne swatche, cieszę się że ją zamówiłam. Jeszcze na nią czekam i już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  72. Exquisite skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad i dołączysz do listy moich obserwatorów oraz odniesiesz się do przeczytanego posta poprzez zostawienie komentarza. Odwdzięczę się tym samym!