06 listopada 2015

MAKIJAŻ NR 1 PALETĄ ZOEVA EN TAUPE

Zoeva En Taupe Makeup

Zapraszam Was na pierwszy z moich makijaży, wykonany kapitalną paletką Zoeva En Taupe!

Tak jak obiecałam, wykonałam specjalnie dla Was makijaż wykonany nową, rozsławioną paletą Zoevy - En Taupe. To, co mogę o niej powiedzieć po kilku użyciach: jestem nią oczarowana! Cienie są mocno napigmentowane, osypują się minimalnie, a kolorystyka jest niezwykle dobrze przemyślana, idealnie podkreślająca urodę jesienią. Każda okazja, w której mogę ją wykorzystać uszczęśliwia mnie!

Zoeva En Taupe makeup


Makijaż, który dzisiaj Wam prezentuję, idealnie podkreśla zieloną tęczówkę oka. Został wykonany pięcioma spośród dziesięciu dostępnych w palecie cieniami:

ZOEVA EN TAUPE




1. Pod łukiem brwiowym oraz w załamaniu powieki nakładam cień Stitch by Stitch.

Zoeva En Taupe

2. Na całą powiekę ruchomą nakładam cień Outline.

Zoeva En Taupe

3. Podkreślam załamanie powieki cieniem Hour by Hour.

Zoeva En Taupe

4. Cień Outline nakładam również na dolną powiekę.

Zoeva En Taupe

5. Rozcieram dolną granicę powieki dolnej cieniem Hour by Hour.

Zoeva En Taupe

6. Zewnętrzny kącik przyciemniam cieniem Old Master.

Zoeva En Taupe

7. Cień Handmade nakładam w wewnętrznym kąciku oka.

Zoeva En Taupe

8. Czarnym eyelinerem rysuję cienką kreskę, którą rozcieram cieniem Old Master.

Zoeva En Taupe

9. Tuszuję rzęsy oraz doklejam sztuczne.

ZOEVA EN TAUPE
Zoeva En Taupe Makup
Zoeva En Taupe Makeup

Jak Wam się podoba moja propozycja makijażu paletką En Taupe?

Już wkrótce zaprezentuję Wam kolejne odsłony makijażu wykonanego tą paletą!

Aby być na bieżąco, zapraszam do polubienia mojej strony na FACEBOOKU oraz śledzenia mnie na INSTAGRAMIE.