01 sierpnia 2015

MÓJ MAKIJAŻ ŚLUBNY

Wedding Makeup

Makijaż dla kosmetoholiczki, to kwestia bardzo ważna. Za mąż wychodziłam ponad rok temu, doskonale jednak pamiętam, jak wyglądałam tego dnia. Odtworzyłam go specjalnie dla Was! Zapraszam na tutorial :)


Od zawsze byłam przekonana, że w dniu własnego ślubu umaluję się sama. Kto w końcu zrobi to lepiej niż ja? Przecież znam swoją twarz, wiem jakie kolory wydobywają mój kolor oczów, a jakie go tłumią.

Im bliżej ceremonii zaślubin, tym mój stres rósł. Wtedy właśnie zdecydowałam, że w tak ważnym dniu nie chcę zaprzątać sobie głowy makijażem. Czy ja w ogóle będę potrafiła narysować sobie prostą kreskę? Coraz bardziej w to wątpiłam. Umówiłam się na wizytę w salonie kosmetycznym (po wcześniejszym wypytaniu na jakich kosmetykach pani kosmetolog pracuje i jakie ma doświadczenie). Z jednej strony poczułam ulgę, z drugiej wciąż obawiałam się, czy aby na pewno będę dobrze wyglądać. W dniu ślubu przecież wszyscy patrzą na pannę młodą. Każda z nas pragnie wyglądać najlepiej, jak tylko potrafi, prawda?

Nie zdecydowałam się na makijaż próbny. Zaufałam i nie żałuję. Wszystkim przyszłym pannom młodym doradzam oddać się w opiekę profesjonalisty :)



1. Na powiekę nakładam bazę. Pudruję załamanie powieki.

Makijaż ślubny, Wedding Make-up

2. W zewnętrznym kąciku powieki oraz w jej załamaniu nakładam ciepły, matowy brąz.

Makijaż ślubny, Wedding Make-up

3. W to samo miejsce dodaję ciemny, matowy brązowy cień.

Makijaż ślubny, Wedding Make-up

4. Dokładanie rozcieram.

Makijaż ślubny, Wedding Make-up

5. Powtarzam krok trzeci i czwarty.

Makijaż ślubny, Wedding Make-up

6. Środek powieki ruchomej pokrywam brzoskwiniowym cieniem.

Makijaż ślubny, Wedding Make-up

7. Zaznaczam zewnętrzny kącik powieki dolnej ciemnym, matowym brązem.

Makijaż ślubny, Wedding Make-up

8. Brzoskwiniowy cień dodaję na środek i w wewnętrznym kąciku powieki dolnej. Rozcieram dolną granicę cienia.

Makijaż ślubny, Wedding Make-up

9. Minimalną ilość czarnego, matowego cienia nakładam w zewnętrznym kąciku powieki górnej, po czym dokładnie go rozcieram.

Makijaż ślubny, Wedding Make-up

10. Czarnym, żelowym eyelinerem rysuję kreskę wzdłuż powieki.

Makijaż ślubny, Wedding Make-up

11. Delikatnie rozcieram jej górną granicę.

Makijaż ślubny, Wedding Make-up

12. Pod łuk brwiowy nakładam beżowy, matowy cień.

Makijaż ślubny, Wedding Make-up

13. Wewnętrzny kącik oka zaznaczam rozświetlającym, jasnym cieniem.

Makijaż ślubny, Wedding Make-up

14. Tuszuję rzęsy.

Makijaż ślubny, Wedding Make-up

15. Nakładam sztuczne.

Makijaż ślubny, Wedding Make-up

16. Rozjaśniam linię wodną cielistą kredką.


Makijaż ślubny, Wedding Make-up

Makijaż ślubny, Wedding Make-up
WEDDING MAKEUP
WEDDING MAKEUP
WEDDING MAKEUP

WEDDING MAKEUP


Cudownie było być panną młodą. Przyznam Wam, że z chęcią  wyszłabym za mąż jeszcze raz!

Oczywiście za tego samego mężczyznę :)


Jak Wam się podoba taki dosyć naturalny ślubny look?