11 listopada 2015

KIEHL'S CREAMY EYE TREATMENT WITH AVOCADO

KIEHL'S CREAMY EYE TREATMENT WITH AVOCADO

Zapraszam Was na krótką recenzję kremowej odżywki pod oczy z awokado!


Wszyscy wiemy, jak ważne jest nawilżanie skóry pod oczami. Często to właśnie ten obszar zdradza ile mamy lat. Co jest bardzo ważne, a o czym wiele kobiet zapomina: o okolice pod oczami należy zacząć dbać zanim pojawią się pierwsze zmarszczki. O ten obszar mojej twarzy rozpoczęłam troszczyć się już kilka lat temu. Wszystkie kremy jakie testowałam były raczej zbyt lekkie. W tym roku zdecydowałam, że czas najwyższy znaleźć odpowiedni krem pod oczy, by zapobiegać przykrym oznakom starzenia się tej strefy. I oto znalazłam Creamy Eye Treatment z Kiehl's!

Od producenta: Intensywnie działająca kuracja powstrzymująca działanie czasu, do delikatnej, wrażliwej skóry wokół oczu. Formuła produktu nie przemieszcza się - zostaje dokładnie w miejscu nałożenia. Zawiera olejek z awokado, witaminę A oraz kwasy tłuszczowe nawadniające skórę. Silnie nawilża, odżywia oraz zmiękcza skórę. Unikalna struktura łatwo się rozprowadza. Kosmetyk jest bezzapachowy, bez barwników. Testowany dermatologicznie. Dostępne pojemności : 14ml i 28 ml.

KIEHL'S CREAMY EYE TREATMENT WITH AVOCADO

Skład: Water, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Butylene Glycol, Tridecyl Stearate, Isodecyl Salicylate, PEG-30 Dipolyhydroxystearate, Tridecyl Trimellitate, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Isocetyl Stearoyl Stearate, Propylene Glycol, Dipentaerythrityl Hexacaprylate/Hexacaprate, Sorbitan Sesquioleate, Magnesium Sulfate, Phenoxyethanol, Hydrogenated Castor Oil, Sodium PCA, Sodium Dehydroacetate, Methylparaben, Ozokerite, Tocopheryl Acetate, Disodium EDTA, Retinyl Palmitate, Copper PCA, Zea Mays (Corn) Oil, Beta-Carotene.

KIEHL'S CREAMY EYE TREATMENT WITH AVOCADO


Ode mnie: Konsystencja kremu jest bardzo gęsta, dzięki czemu produkt jest dosyć wydajny. Po nałożeniu pod oczy rozrzedza się. Nie wchłania się od razu. Pozostawia na skórze mokry film, który sprawia, że mam wrażenie, że okolica pod oczami jest cały czas odżywiona. Uczucie napięcia skóry i przesuszenia mija błyskawicznie. Idealnie sprawdza się pod makijaż, nie roluje się. Przypudrowany korektor jest dużo mniej widoczny. Rzeczywiście, krem nie dostaje się do oczu, nie podrażnia ich. Jest bezzapachowy. Skóra po aplikacji kremu jest nawilżona, natłuszczona, zmiękczona,  odżywiona, doskonale przygotowana do nałożenia makijażu. Jedyny minus to nie najniższa cena oraz słaba dostępność. 

KIEHL'S CREAMY EYE TREATMENT WITH AVOCADO

Podsumowanie: Krem Creamy Eye Treatment z Kiehl's, to mój absolutny ulubieniec! Zakochałam się w nim od pierwszego użycia. Podczas aplikacji mam poczucie, iż jest to kosmetyk luksusowy. Idealna konsystencja, wydajność, a przede wszystkim odżywiona skóra pod oczami, to jego największe zalety. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak bogatą, a zarazem lekką na skórze formułą. Teraz upływ czasu jest mi niestraszny :)! Nie szukam już innego kremu pod oczy bowiem potrzeby mojej skóry zostały w pełni zaspokojone. Szczerze Wam polecam!

KIEHL'S CREAMY EYE TREATMENT WITH AVOCADO

krem pod oczy


Czy znacie markę Kiehl's? Jakie kosmetyki używacie? Może tak samo jak ja, pokochałyście krem z awokado? Serdecznie zapraszam do dyskusji!

118 komentarzy:

  1. Słyszałam o ich kremach same dobre rzeczy
    Kusisz kochana :)
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie mam w planach zakup tego kremu pod oczy :) może w międzyczasie sobie coś jeszcze upatrzę. całe szczęście, że mam ich sklep stacjonarny w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz pierwszy spotykam się z tą marką...ciekawe czy te kosmetyk "wyprasowałby" mi moją dziecięcą zmarszczkę pod każdym okiem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie kusi ten krem z avocado. Ale chwilowo mam jeszcze co używać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt. Nie słyszałam o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej marce dosyć sporo i zastanawiam się nad zakupem kremu do twarzy :)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuję próbkę i bardzo się z nim polubiłam :).

      Usuń
  7. Coraz częściej gdzieś czytam o tej firmie i to same plusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam na liście ten krem, a póki co zaczęłam stosować taki kosmetyk od Yonelle i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego kremu, a szkoda, bo mam ogromną ochotę na wypróbowanie go! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem jak to się stało, ale właśnie dzisiaj zamówiłam ten krem! :D Jakaś telepatia czy coś...:D Super, że u Ciebie się sprawdza, mam nadzieję, że u mnie będzie tak samo :) Muszę tylko wykończyć mój krem z Biotherm :) Buziaki i miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, kochana, my po prostu wiemy, co dobre, prawda :*? Mam nadzieję, że sprawdzi Ci się, co najmniej tak dobrze, jak mi!

      Usuń
  11. Nie znam tej marki , ale chętnie wypróbuję ten krem skoro u Ciebie się sprawdził :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz z niego zadowolona :) Podbija serca kobiet na całym świecie!

      Usuń
  12. Markę znam, bo bardzo kusi mnie serum do twarzy na noc :) Krem pod oczy to jeden z moich najważniejszych kosmetyków, bo skóra pod oczami jednak najbardziej chyba zdradza wiek kobiety;) Nigdy nie stosowałam tego kremu, ale jeśli piszesz że warto to na pewno kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam próbkę wspomnianego przez Ciebie serum to twarzy na noc i muszę przyznać, że je bardzo lubię i zastanawiam się nad zakupem :)!

      Usuń
  13. markę znam chociaż nic jeszcze od nich nie miałam, a ten kremik marzy mi się już od dłuższego czasu :D właśnie głęboko do niego wzdycham :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Póki co nie poznałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale z pewnością to się niebawem zmieni. Zapisuję w pamięci ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam, że potrafi zdziałać cuda, ale niestety cena mnie odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam kosmetyków tej marki, ale skład kremu pozytywnie mnie zaskoczył :D Chyba muszę zwrócić na nie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana miałam go jakiś czas temu i również go polecam bo to świetny produkt dający efekt nawilżenia ! Jeśli skóra wymaga nawilżenia to jak najbardziej trafny wybór :) Miłego wieczorku :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama nie miałam, ale słyszałam wiele różnych opinii. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mnie ciekawi czy sprawdziły się u mnie :))gdzie go kupiłaś? I jaka cena?:) miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w sklepie online za niecałe £20. Wzajemnie, miłego wieczorku :*

      Usuń
  20. Pierwszy raz spotykam się z tym kremem. Bardzo fajnie, że jesteś z niego zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam na oku ten krem i sławne serum tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej marki ale po Twojej opinii i patrzac na skład myślę że spróbowałabym

    OdpowiedzUsuń
  23. Kosmetyki Kiehl's maja świetne recenzje i aż sama się sobie dziwię, że jakoś zawsze omijam ta firmę i nigdy z niej nic nie miałam. Szczególnie duzo dobrego słyszałam o Midnight Recovery Concentrate :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dużo dobrego o nich ciągle słyszę, jednak na razie nie ulegnę pokusom :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam ale zapowiada się świetny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odżywka pod oczy to brzmi ciekawie i zachęcająco, bardzo lubię gęste i treściwe konsystencje, chętnie się kuszę jak gdzieś ją dorwę ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie słyszałam o tej marce, aczkolwiek brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz słyszę o tej marce, z tego co widzę jest już sporo na świecie :) Lubię firmy z tradycją

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post dear!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  30. Tego produktu nie znam wcale, lecz kusząco zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo lubię ten krem zużyłam już dwa opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. hmmm a ja wciaz szukam czegos odpowiedniego dla siebie, moze skusze sie na takowy produkt skoro tak polecasz, nie znam ale z checia poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tej firmy, ale lubię kosmetyki z awokado. ;]

    OdpowiedzUsuń
  34. Swego czasu marzył mi się ten krem, a teraz Ty mi z nim wracasz :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Kosmetyki Kiehl's jeszcze nie są mi znane, ale chętnie wypróbuję ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Słyszałam, że jest dobry :) ja używam profesjonalnych tj. gabinetowych kosmetyków zwykle farmona ale teraz mam norel seria żurawinowa i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tej mark, ale kosmetyk mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  38. Przydałby mi się, zwłaszcza teraz, kiedy moja skóra znów szaleje ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za miłe słowa, Twój blog też mi się spodobał, więc również obserwuję i będę tutaj zaglądała częściej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. W ogóle nie kojarzę marki Kiehl's, ale miło poznać coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  41. No no, ale kusisz ! Jak będę grzeszyć to dzięki Tobie hehe :) buziaki i miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Marka dla mnie jest w dalszym ciągu nieznana, na ten krem mam jednak wielką ochotę :) Nie wiem czy uda mi się wybrać do stolicy do sklepu Khiels, może poszukam online. Od siebie mogę polecić Ci odżywczy krem pod oczy Shiseido Benefience :)
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  43. Już kiedyś o nim czytałam i już wtedy mnie zaciekawił :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwsze słyszę ! ale dobrze wiedzieć :)
    może uda mi się w najbliższym czasie przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Po lecie, a przede wszystkim po bardzo słabym kremie z Alterry, który ostatnio zużyłam też musiałam postawić na coś treściwego, bo niestety widziałam osłabienie swojej skóry, na szczęście wydaje mi się że trafiłam teraz na coś fajnego, zobaczymy. A Twojego kremiku nie znam, ale dobrze wiedzieć, na punkcie skóry pod oczami mam lekkiego bzika. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że nie zaniedbujesz tej okolicy :) W przyszłości Twoje starania zaowocują! :*

      Usuń
  46. Fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Markę spotykam po raz pierwszy :) Ależ mnie zaciekawiłaś tym kremem :)

    Dobrej nocy :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwszy raz widzę :) Dobrze, że się sprawdził ;]

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawe te cudeńka :)

    Również obserwuję, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  50. Co do Kiehls to znam bardzxo dobrzxe tą marke i rzeczywiście mają świetne kosmetyki! zwłaszcza peelingi ! przeglądnełam twojego bloga i dodajesz świetne posty! zwłaszcza ten z makijażem ślubnym! jestes śliczna! i pięknie malujesz:)
    pozdrawiam obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  51. Czytałam dużo o tym kremie, po Twojej recenzji jestem coraz bliższa jego kupna :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie znam firmy ani kremu ale brzmi ciekawie. Obok takich ideałów nie można przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Niestety nie znam tej firmy. Oglądając post o Twoim ślubnym makijażu - przepadłam ! Wyglądałaś obłędnie :) zaobserwowałam, chętnie bede do Ciebie wpadać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*! Bardzo mi miło, zapraszam jak najczęściej!

      Usuń
  54. Nie znałam,ale może się skuszę wypróbować:)

    Pozdrawiam gorąco ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie znałam,ale może się skuszę wypróbować:)

    Pozdrawiam gorąco ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. Podoba mi się ten produkt :)
    Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Podoba mi się ten produkt :)
    Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Szkoda, że wczoraj nie widziałam tej recenzji, bo akurat tam byłam :D A tak swoją drogą - kupiłam w końcu tą paletę Zoevy, mam nadzieję, że będę zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Oj nie znam - jeszcze :)
    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Szkoda, że nie jest wszędzie dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo fajan recenzja,ale powinnaś też podać cenę ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. ma fajny design, taki zwykły najzwyklejszy, a co do recenzji, po niej aż chce się tą odżywkę kupić ;)
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  63. Słyszałam o ich kremach tylko dobre rzeczy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie kojarzę ani marki, ani kremu. Też muszę zacząć myśleć o kremach pod oczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Musi być mój:D

    OdpowiedzUsuń
  66. Wydaje się być idealny dla mnie, bardzo dbam o okolice oczu. Chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Na razie kupiłam mamie i zawsze jak jestem u rodziców testuję go na sobie :) Bardzo fajny, szczególnie na noc, na dzień dla mnie za treściwy. Ale na pewno warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dzień również świetnie się sprawdza. Po kilku minutach wchłania się i można nakładać makijaż :)!

      Usuń
  68. Zwykle te gęste i naprawdę dobre kremy pod oczy są drogie ale jednocześnie warte swej ceny. Z tej firmy jeszcze nie miałam, muszę go poszukać :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja jeszcze nie miałam do czynienia z tą firmą :)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Ciekawy kosmetyk. Muszę zacząć rozglądać się za czymś mocniejszym pod oczy, bo mój aktualny krem jest zdecydowanie za lekki.

    OdpowiedzUsuń
  71. Hmm brzmi ciekawie :) Ostatnio właśnie myślałam, że czas by był na coś silniejszego pod oczy bo moja dotychczasowa ziaja już nie działa tak jak dawniej :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Szukam właśnie jakiegoś "cięższego" kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  73. planuje cos kupic od nich ale jescze nie teraz;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Nigdy nie słyszałam o kosmetykach tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Marki nie znam , a pro po jeszcze nie używam tego typu produktów;*
    Cieszę się że się sprawdził;*

    OdpowiedzUsuń
  76. To już chyba kultowy kosmetyk :) Myślę, że na pewno kiedyś go kupię, ewentualnie zainwestuję w jakiś inny krem tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie najniższa cena to dość delikatne określenie ;) Może kiedyś będzie mnie na to cudo stać, ale póki co powzdycham sobie do ekranu. Super, że krem się u Ciebie sprawdził i serdecznie zazdroszczę, że szukanie ideału masz już za sobą.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  78. dla mnie cera trochę zaporowa, z drugiej strony dołożyłabym trochę i zamieniła lieraca na ten... kuszące :P

    OdpowiedzUsuń
  79. Nie znam, ale fajnie się produkt zapowiada, chętnie bym go wypróbowała :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad i dołączysz do listy moich obserwatorów oraz odniesiesz się do przeczytanego posta poprzez zostawienie komentarza. Odwdzięczę się tym samym!