23 lipca 2015

BŁYSZCZĄCE NOWOŚCI



Swarovski

Złote kolczyki i wisiorek z kryształkami Swarovskiego, to moje najnowsze dodatki. Koniecznie zobaczcie, jak prezentują się na mnie.


Nie mogę pochwalić się zasobną kolekcją biżuterii. Mimo, że bardzo ją lubię, nieczęsto sprawiam sobie tego typu prezenty. Ograniczeniem okazuje się tylko portfel, gdyż preferuję biżuterię prawdziwą - złotą. Jeżeli jeszcze się błyszczy - spełnienie marzeń. Zazwyczaj tylko wzdycham przed jubilerską wystawą i myślę, jak cudownie byłoby podziwiać ten konkretny pierścionek, czy kolczyki, na swoim ciele. 

Kolczyki, których miodowy kryształek jest w kształcie serca, okazały się bardzo wygodne. Ich lekkość sprawia, że w ogóle nie czuję ich na uchu. Te dwie cechy decydują o tym, że z chęcią będę je nosiła. Wisiorek jest również bardzo delikatny.

Komplet zdaje się być bardzo elegancki, a zarazem dziewczęcy. Idealne połączenie dla mnie. Sprezentował mi go mój ukochany mąż z okazji naszej pierwszej rocznicy ślubu.

Czuję się w nim bardzo gustownie przyozdobiona :)

Mam nadzieje, że Wam podoba się on, co najmniej tak samo jak mnie!


Swarovski


Swarovski


Swarovski


Swarovski

28 komentarzy:

  1. wiem, że wpis nie o tym,ale piękny makijaż :)
    kolczyki bardzo mi się podobają, są w moim stylu
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie samo serduszko zawieszkę od Swarovskiego, tylko w kolorze niebieskim. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, niebieskie musi również super wyglądać :)

      Usuń
  3. Ale śliczne, chciałabym bardzo:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet, bardzo ładna biżuteria ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bardzo ;) U mnie też głownie złoto się sprawdza. Zresztą ja jestem alergikiem wiec wybór mam trochę ograniczony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda, są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja kocham taką biżuterie. Bardzo kobieca ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna biżuteria no i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiłam sobie ostatnio kilka takich wisiorków z kryształkami Svarowskiego. Świetna zabawa - bardzo prosto i szybko się je robi, a wychodzą bardzo efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny komplet. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bizuteria ladna, a jaki masz na twarzy rozswietlacz?:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kryształy Svarowskiego i sama mam 4 pary kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad i dołączysz do listy moich obserwatorów oraz odniesiesz się do przeczytanego posta poprzez zostawienie komentarza. Odwdzięczę się tym samym!