23 stycznia 2016

PĘDZLE Z BORN PRETTY STORE + MAKIJAŻ

 Pędzle z Born Pretty Store

Zapraszam na rzetelną recenzję cieszących się coraz większym zainteresowaniem na całym świecie, azjatyckich pędzli!

Pędzel, to bardzo przydatne narzędzie w ręku każdego wizażysty, ale także niezbędny przedmiot w ręku kobiety ceniącej sobie precyzję makijażu. Moje pierwsze sztuki pędzli pochodziły z EcoTools oraz Elite Professional. W miarę poszerzania swoich zainteresowań w dziedzinie kosmetyków i makijażu, przybyły również kolejne pędzle z Hakuro oraz Mac. Można powiedzieć, że wypracowałam swoją technikę wykonywania makijażu za pomocą dosyć dobrych jakościowo pędzli.

Szybko zorientowałam się jednak, że jeden zestaw pędzli do makijażu, to stanowczo za mało, zwłaszcza jeśli zdarzają mi się sytuacje, kiedy maluję inne kobiety. W momencie, kiedy planowałam poszerzyć swoją kolekcję o kolejne kilka ich sztuk, na przeciw moim potrzebom wyszła propozycja od firmy Born Pretty Store, dotycząca przetestowania dobrowolnie wybranych  przeze mnie produktów. Nie trudno domyślić się, że najbardziej interesował mnie dział z produktami do makijażu (klik). Oczywiście wybrałam jeden z zestawów pędzli (klik).

Wybrany przeze mnie zestaw zawiera 10 pędzli z włosia syntetycznego: 5 do makijażu twarzy i 5 do makijażu oczu.
Pędzle z Born Pretty Store
→ Dwa bardzo podobne pędzle, płasko ścięte, idealnie sprawdzające się do nakładania podkładu:
Pędzle z Born Pretty Store
→ Okrągło zakończony pędzel do nakładania produktów mineralnych bądź innych - sypkich:
Pędzle z Born Pretty Store
→ Skośnie zakończony pędzel, sprawdzający się przy aplikacji różu i pudru brązującego:
Pędzle z Born Pretty Store
→ Pędzel stożkowy do nakładania płynnych i kremowych produktów w trudniej dostępnych miejscach oraz do konturowania:
Pędzle z Born Pretty Store
→ Płasko ścięty pędzel do miejscowego zakrywania niedoskonałości korektorem:
Pędzle z Born Pretty Store
→ Sztywny, precyzyjny pędzel typu pencil brush, do nakładania cieni:
Pędzle z Born Pretty Store
→ Okrągłe, puchate pędzele do rozcierania cieni, do konturowania nosa, do precyzyjnego nakladania rozświetlacza:
Pędzle z Born Pretty Store

Moja opinia: Pędzle z Born Pretty Store zaskoczyły mnie tym, jak elegancko i estetycznie wyglądają. Nie ma na nich śladów kleju. Ich włosie jest zdumiewająco miękkie. W żaden sposób nie drażni skóry. Ponadto, nie wypada. W porównaniu do innych pędzli jakich używam, mają jednak zdecydowanie mniej włosia. Należy zaznaczyć, że fakt ten nie przeszkadza równomiernie rozprowadzać produktów na twarzy. Kolejną ich zaletą jest łatwość całkowitego domycia kosmetyków z ich powierzchni. Po każdym praniu wyglądają jak nowe.

Makijaż zaprezentowany poniżej został całkowicie wykonany za pomocą pędzli ze sklep Born Pretty Store.

Pędzle z Born Pretty Store
Pędzle z Born Pretty Store

Podsumowanie: Pędzle z Born Pretty Store, to pierwszy azjatycki zestaw, jaki miałam okazję testować. Ku mojemu zdziwieniu, nie najgorsza jakość sprawia, że pędzle te są godne polecenia. Praca z nimi nie stanowi żadnego problemu. Łatwość utrzymania ich w czystości jest również ich wielką zaletą. Osobiście spodziewałam się jednak, iż ilość włosia będzie zdecydowanie większa. Zestaw kosztuje $16,97. Biorąc pod uwagę ilość pędzli w komplecie, cena jest bardzo niska. Myślę, że pędzle świetnie sprawdzą się zarówno kobietom początkującym jak i zaawansowanym w sztuce makijażu. Wiem, że nie będzie to ostatni azjatycki zestaw w mojej kolekcji pędzli!

Powyższy zestaw pędzli możecie znaleźć  TUTAJ.

Wpisując w podsumowaniu zakupów kod  EWEH10, otrzymacie 10% zniżki na wybrane, nieprzecenione produkty w Born Pretty Store.


Jak Wam się podoba mój nowy zestaw pędzli?
Znacie Born Pretty Store?
Jakie są Wasze ulubione produkty z tego sklepu?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad i dołączysz do listy moich obserwatorów oraz odniesiesz się do przeczytanego posta poprzez zostawienie komentarza. Odwdzięczę się tym samym!