27 stycznia 2016

NOWOŚCI KOSMETYCZNE Z WIBO

 WIBO

Moja kolekcja kosmetyków powiększyła się o kilka sztuk produktów polskiej marki Wibo. Czy marka ta skradła moje serce? Zapraszam na krótką recenzję każdego z produktów.


Okazuję się, że nigdy wcześniej nie miałam okazji testować produktów marki Wibo. Intuicyjnie sięgałam raczej po kosmetyki z wyższej półki cenowej. Ostatnio jednak Wibo poszerzyło swój asortyment. Niektóre kosmetyki są nieustannie rozchwytywane, a przez co, trudniej dostępne.

Zaprezentowany powyżej zestaw udało mi się wygrać w konkursie organizowany na blogu Alter Ego (klik). Serdecznie zapraszam Was do odwiedzenia bloga Pauliny.

Wibo paletka do konturowania



→ Paleta do konturowania 3 Steps to Perfect Face Contour Palette

Paletka zamknięta jest w uroczym, plastikowym opakowaniu, w którego środku znajduje się lusterko. Spodziewałam się jednak, iż opakowanie będzie nieco większe. Paletka zawiera 3 pudry konturujące twarz: brązer, rozświetlacz oraz róż. Jestem pozytywnie zaskoczona kolorem pudru brązującego. Jest dosyć jasny i ciepły - odpowiedni dla osób z jasną karnacją. Bardzo łatwo aplikuje się go na twarz. Równomierne roztarcie nie stanowi żadnego problemu. Przypuszczam, że skończy się dosyć szybko - przy nakładania go na pędzel, pyli się. Sam jego kolor porównałabym do uwielbianej przeze mnie Hooli z Benefitu.

Zimny, różowawy kolor rozświetlacza nieco mnie rozczarował. Moja skóra jest bardzo jasna, lecz w ciepłej tonacji. Kosmetyki w chłodnych kolorach odznaczają się na niej. Znacznie lepiej prezentuje się na mnie rozświetlacz The Balm Mary Lou Manizer. Samo jego wykończenie prezentuje się bardzo ładnie. Rozświetlacz powinien świetnie sprawdzić się u osób z typem urody  „zima”.

Złoto-różowy kolor różu jest w moim przypadku bardzo trafiony. Niestety jego satynowe wykończenie podkreśla niedoskonałości skóry. W sztucznym oświetleniu można zauważyć drobinki brokatu na twarzy. Osobiście nie lubię takiego efektu. Zwykle sięgam po róże o matowym wykończeniu.

Wibo korektor rozświetlający

→ Korektor rozświetlający Deluxe Brightener

Produkt zakończony jest pędzelkiem, za pomocą którego z łatwością można aplikować go na twarz. Przekręcana końcówka opakowania dozuje odpowiednią ilość kosmetyku. Konsystencja korektora jest bardzo lekka. Nie służy on do zakrywania cieni pod oczami, lecz do rozświetlania tych bądź innych okolic na twarzy. Z zadaniem tym radzi sobie bardzo dobrze. Jego jasny kolor rzeczywiście delikatnie rozjaśnia skórę. Korektor świetnie wtapia się w nią. 

Wibo Royal Skin podkład
→ Podkład Royal Skin Rich Touch Foundation

Kosmetyk zamknięty jest w szklanym, higienicznym opakowaniu z pompką, która dozuje odpowiednią ilość produktu. Formuła zawiera olej brzoskwiniowy oraz wyciąg z moreli. Nie zawiera parabenów. Posiada SPF 27. Mój kolor, to Ivory - za ciemny o kilka tonów. Podkład przeznaczony jest do skóry dojrzałej. Producent zapewnia, że kosmetyk działa przeciwzmarszczkowo. Jego wykończenie jest rozświetlające, zaś stopień krycia - średni.

Wibo lakier Royal Manicure
→ Brokatowe lakiery do paznokci ze strukturą Royal Manicure

Lakiery umieszczone są w eleganckich, prostokątnych buteleczkach. Nie za duży pędzelek umożliwia precyzyjne pomalowanie paznokci. Dwie jego warstwy zapewniają pełne krycie. Lakier bardzo dobrze trzyma się mojej płytki paznokcia. Nie odpryskuje przez kilka dni. Oby dwa kolory prezentują się bardzo ładnie i gustownie. W dotyku rzeczywiście można wyczuć chropowatą strukturę produktu, którą można wygładzić za pomocą lakieru - top coat. Srebrny posiada nr 3, złoty zaś nr 2.

Wibo paleta do konturowania, podkład Royal Skin, lakier Royal Manicure, korektor rozświetlający Deluxe Brightener


Podsumowanie
Kosmetyki marki Wibo zaskoczyły mnie swoją dosyć wysoką jakością. Matowy puder brązujący z paletki do konturowania idealnie ociepla moją karnację. Myślę, że będę używać go zamiennie z uwielbianą przeze mnie Hoolą z Benefitu. Chłodny odcień rozświetlacza nie prezentuje się dobrze na mojej skórze. Róż rozświetlający niestety podkreśla niedoskonałości. Miło zaskoczył mnie korektor rozświetlający o bardzo lekkiej formule, idealnie wtapiającą się w skórę. Podkład okazał się znacznie za ciemny. Lakiery świetnie połyskują szczególnie w sztucznym świetle. Dobrze trzymają się płytki paznokcia. Pięknie ozdabiają dłonie, np. nałożone na jeden paznokieć, jako delikatny akcent.


Napiszcie proszę, które z kosmetyków są Wam znane?
Które szczególnie Was zainteresowały?
Lubicie Wibo?

Pozdrawiam!



1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad i dołączysz do listy moich obserwatorów oraz odniesiesz się do przeczytanego posta poprzez zostawienie komentarza. Odwdzięczę się tym samym!