15 marca 2016

SKIN79 HOT PINK SUPER+ BEBLESH BALM TRIPLE FUNCTIONS

SKIN79 HOT PINK SUPER+ BEBLESH BALM TRIPLE FUNCTIONS

Koreański krem BB Hot Pink Super+, to najchętniej kupowany kosmetyk tego typu na polskim rynku. Jak sprawdził się u mnie? Zapraszam na recenzję.

Zafascynowana piękną, zdrową, jasną cerą Azjatek, postanowiłam przekonać się na własnej skórze, jak zareaguje na kosmetyki prosto z tego kontynentu. Moja ekscytacja wiązała się z tym, iż nigdy wcześniej nie miałam okazji testować ich na swojej twarzy. Wybór padł na jeden z najlepiej sprzedający się kremów BB na całym świecie.  Do testów zachęciła mnie wielofunkcyjność kremu, który pielęgnuje, chroni i upiększa zarazem. Połączenie podkładu z kremem zawierającym dosyć wysoki filtr przeciwsłoneczny, to świetne rozwiązanie dla mojej twarzy, której od wielu lat nie opalam.

SKIN79 HOT PINK SUPER+ BEBLESH BALM TRIPLE FUNCTIONS
Opis producenta
Skin79 Hot Pink Super+ Beblesh Balm Triple Functions, to najchętniej kupowany azjatycki krem BB na polskim rynku. Przeznaczony jest do cery poszarzałej, tłustej, przebarwionej. Matte Finish Melting Formula daje naturalne, pudrowe wykończenie makijażu. Podwyższony filtr SPF30 chroni skórę przed promieniowaniem. Działa wybielająco i przeciwzmarszczkowo. Pojemność: 40g.

SKIN79 HOT PINK SUPER+ BEBLESH BALM TRIPLE FUNCTIONS
SKIN79 HOT PINK SUPER+ BEBLESH BALM TRIPLE FUNCTIONS

Moja opinia
Koreański krem BB zamknięty jest w przepięknym różowo-złotym, poręcznym opakowaniu, które cudownie ozdabia toaletkę. Zaopatrzone jest w sprawną pompkę dozującą odpowiednią ilość kosmetyku. Jego zapach - ledwo wyczuwalny, przyjemny dla nosa, ulatnia się zaraz po nałożenie na twarz. Konsystencja kosmetyku jest gęsta, typowo kremowa, pozwalająca rozprowadzić się bardzo łatwo i szybko za pomocą dłoni. Kolor kremu jest szary, niezbyt jasny.

W pierwszym momencie testów, ziemisty odcień produktu nie zaniepokoił mnie, bowiem miał idealnie wtapiać się w każdy kolor cery. Pomyślałam wtedy, że to świetne rozwiązanie, a ja mam o jeden problem mniej (szukanie odpowiedniego odcienia podkładu może trwać wiecznie). Ogromne niedopasowanie do mojego jasnego, żółtego tonu skóry, zauważyłam zaraz po pierwszej aplikacji na twarz. Wtedy to, nie dało się nie zauważyć, iż krem jest zbyt ciemny i wyraźnie różowy. Ku mojemu rozczarowaniu, niestety nie wtopił się w odcień mojej cery. Twarz w porównaniu z szyją wyglądała nienaturalnie. Zimny ton produktu, to jedyny minus tego popularnego kosmetyku, który na twarzy wygląda przepięknie: naturalnie i świetliście. Jego krycie bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Spodziewałam się lekko zabarwionego kremu, który tuszuje niedoskonałości w minimalnym stopniu, tymczasem krem kryje je dużo lepiej niż wiele dostępnych produktów z drogeryjnych półek. Przebarwienia są bardzo dobrze pokryte. Struktura skóry nie jest podkreślona. Ujednolicona twarz wygląda zdrowo i promiennie, wręcz jakby była mokra. Jego odcień niestety przywodzi powracające w mej głowie pytanie: Dlaczego tak popularny krem BB ma brzydki różowo-ziemisty kolor? Jakim cudem dopasowuje się do żółtego tonu skóry Azjatek?

Lubię mieć idealnie dopasowany odcień podkładu do szyi. Ściąganie kosmetyku na szyję nieestetycznie  brudzi ubrania. Zauroczona tym, jak pięknie kosmetyk prezentuje się na twarzy, postanowiłam spróbować stosować go jako bazę przed nałożeniem podkładu w idealnie dopasowanym odcieniu. Niestety trik nie sprawdził się. Odcień kremu jest na tyle intensywny, że wyraźnie zmienia jasny kolor ulubionego, jasnego podkładu z Narsa. Twarz w dalszym ciągu pozostaje odcięta od szyi.

Po około 3 godzinach od aplikacji kosmetyku, twarz zaczyna się lekko świecić. Po 6 godzinach błyszczenie jest zauważalne, w dalszym ciągu nie wygląda to źle. Skóra sprawia wrażenie mocno nawilżonej.

Krem jest wydajny - niewielka ilość produktu wystarczy na pokrycie całej twarzy. Nałożony na nią w większej ilości, w dalszym ciągu wygląda naturalnie.

SKIN79 HOT PINK SUPER+ BEBLESH BALM TRIPLE FUNCTIONS
Krem BB SKIN79 Hot Pink Super+ Beblesh Balm Triple Functions






SKIN79 HOT PINK SUPER+ BEBLESH BALM TRIPLE FUNCTIONS
Krem BB SKIN79 Hot Pink Super+ Beblesh Balm Triple Functions + puder transparentny
SKIN79 HOT PINK SUPER+ BEBLESH BALM TRIPLE FUNCTIONS
Krem BB SKIN79 Hot Pink Super+ Beblesh Balm Triple Functions + puder transparenty, bronzer, róż i rozświetlacz






















.
Podsumowanie
Skin79 Hot Pink Super+ Beblesh Balm Triple Functions, to udane połączenie kremu pielęgnacyjnego, filtru przeciwsłonecznego oraz świetnie kryjącego podkładu. Wykończenie jakie pozostawia na skórze jest naturalne i świetliste. Lekka formuła rozprowadza się bez żadnego problemu. Kosmetyk nie podkreśla suchych skórek. Na twarzy utrzymuje się bez zarzutu przez wiele długich godzin. Gdyby nie nietrafiony, zbyt ciemny, ziemisto - różowy odcień, który nie dopasowuje się do mojego koloru skóry, byłby to mój nowy kosmetyczny ulubieniec. Pozostało mi nosić go do golfów :)!

SKIN79 HOT PINK SUPER+ BEBLESH BALM TRIPLE FUNCTIONS





Jak u Was sprawdził się ten krem? Lubicie go?

Jakie są Wasze ulubione koreańskie kremy BB?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad i dołączysz do listy moich obserwatorów oraz odniesiesz się do przeczytanego posta poprzez zostawienie komentarza. Odwdzięczę się tym samym!